Uw mening telt bij Helius MC

Bij Helius MC streven we naar de beste zorg en service. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u een keer niet helemaal tevreden bent. Of het nu gaat om onze dienstverlening, de medische zorg of hoe we met u omgaan, uw feedback is belangrijk voor ons. Als u een klacht heeft, bespreken we die graag persoonlijk met u. We beloven u serieus te nemen en samen naar een oplossing te zoeken. U kunt onderstaand contactformulier invullen met uw klacht. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht met u te bespreken.

Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Wij streven er naar uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer uw klacht voor uw gevoel onvoldoende beantwoord is, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is ook te bereiken op 088-0229190.